sobota, 5 stycznia 2013

Co powiecie na zmiany?

Ostatnio zaczęłam się zastanawiać czy nie zmienić może LBM w wioskę lub coś w tym guście. Jednak są dwa zasadnicze pytania.
  1. Czy chcecie zmiany?
  2. W jakich czasach umiejscowimy akcję?
Oto ogólny zarys zmian która miałyby nastąpić:
  • Nazwa - oczywiste jest, że nie będzie się to już nazywało Liceum Blood Moon. Będzie to wioska Alicante.
  • Nie byłoby ograniczeń rasowych. Tzn., że dozwolone by były rasy nie tylko wampir i człowiek ale także: wilkołak, elf, rusałka, syrena, faeria, nefilim, anioł, diabeł, demon, dragon itd.
  • Zależnie od czasu zmieni się tryb życia mieszkańców wioski. W grę wchodzi współczesność i średniowiecze.
  • Będzie nieco więcej zadań jeśli chodzi o otoczenie. (przynajmniej tak planuje) czyli różnego rodzaju wyprawy na Zjawy czy wyprawy morskie.
  • Zmieni się formularz przyjęcia do wioski
  • Zasady (niewiele ale jednak)
I to chyba tyle... to taki wstępny opis wioski Alicante. Głosujcie w ankiecie. Macie czas do poniedziałku (7.01.2012 r.)

7 komentarzy:

  1. Nie ? Wymyśl coś lepszego ...

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc czas na mój wykład ! Dr. Matt teraz poda Ci parę rzeczy które mi się nie podobają...
    Pierwsza kropka. Nie mam zastrzeżeń?

    Druga kropka. Ograniczenia rasowe muszą być bo byłby chaos.

    Trzecia kropka. Nie mam pomysłów ?

    Czwarta kropka. Czyli ty będziesz się zajmowało się fabułą ? Mi pasuje.

    Piąta kropka. Słynny Res Harów ... Błąd jest specjalny...

    Szósta kropka. To na chacie są jakieś zasady ? Nie wiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie pozotaje zasadnicze panie doktorze.
      Zagłosowałeś?


      Dzięki za wytknięcie błędów. To jest tylko wstępny zarys. Zmiana potrwałaby z kilka dni bo nie dało by się tego zmienić ot tak. Nie mówiłam o zasadach chatu... tam się nie da wprowadzić żadnych zasad. Już próbowałam. Co do ograniczeń rasowych. Byłyby oczywiście ale nie ograniczałoby się to tylko do dwóch ras. I tak planuję wrzucić takie rozszerzenie do LBM jeśli zdecydujecie o pozostawieniu szkoły. Zastanawiam się też właśnie nad wątkami fabularnymi tutaj. Może bym jakieś wprowadziła. Oczywiście byłby to tylko dodatek do tego co dzieje się ogólnie na chacie z Waszym udziałem. Wybacz ale nie ogarniam zastrzeżenia do piątej kropki.

      Usuń
  3. Oczywiście że nie zagłosowałem ...
    Co do twej długiej i nieciekawej wypowiedzi.
    1. Wszystko się da, lecz gdy byłyby zasady, to byłaby nuda.
    2. Taa rozumiem ... Tylko żeby nie było za wiele bo byłby chaos jak już piałem wyżej. Choć ja uwielbiam nieład i niepokój...
    3. Ahh ... Rozumiem ... Jak jeszcze nie zauważyłaś, to już masz na chacie wiele ras ...
    4. Rozumiem.
    5. ... Rzućmy szkołę gramy Rocka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli była nieciekawa... nikt Ci nie kazał jej czytać.

    1. Gdyby były zasady większość osób (w tym pewnie ja) powinny mieć bana.
    2. Przecież nie wrzucę wszystkiego na raz, co nie?
    3. Chodzi mi o to, że będą normalnie wpisywane w formularzu i na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałem to ponieważ i tak nie miałem co robić, znaczy mam co robić ... Właściwie ... To mylisz się z tym że nikt mi nie kazał tego przeczytać.
    1. A ja nie, bo bym ich przestrzegał.
    2. Nie wiem ... Nie czytam w twojej głowie.
    3. Rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, dobra...
    1. Ty... jak bym była na chacie...
    2. Ale to logiczne. Jestem kobietą ale często zdarza mi się myśleć logicznie.

    OdpowiedzUsuń