środa, 21 listopada 2012

KONIEC!

Ludzie, wiem, że wszyscy mamy szkołę i tak dalej...
Ja uwielbiam nasze rozmowy na chacie ale... to koniec.!
Wprowadzam niepisaną zasadę, że sprawy do mnie i siebie wzajemnie załatwiamy na PC!
Chat jest do pisania jako UCZNIOWIE!
Jeszcze raz powtarzam: Ja uwielbiam te rozmowy ale one są naprawdę bez sensu kiedy tylko 2/3 osoby na 6 obecnych bierze w nich czynny udział a reszta nie wie o co chodzi!!
Ja Wam nie zabraniam witania się czy pytania ogółu o coś co jest ISTOTNE! Czy jeśli chcecie się podzielić jakimś fajnym filmikiem lub piosenką. Od tego jest funkcja YT na xacie! Ale proszę Was, jeśli macie jakieś sprawy do siebie wzajemnie załatwiajcie je na PC lub innych komunikatorach. Będę niezmiernie wdzięczna.
Poza tym, jeśli nawiąże się jakakolwiek bezsensowana rozmowa Wszyscy uczestnicy będą kickowani. Nawet jeśli to będę ja i dam się w coś takiego wciągnąć. Proszę o pilnowanie mnie moje kochane Dark i Ivi. Ufam wam, i bardzo przepraszam za to co się działo. Naprawdę mi przykro.
Mam gorącą nadzieję, że nie będziecie na mnie źli o tą zasadę. Może ją zdejmę kiedy się nieco ogarniemy. Wszyscy, bo nie ukrywam, iż sama jestem po części winna takiej sytuacji. Trzymajcie się!

Ściskam Was gorąco...
Ravcia...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz